Lunch och fika

Jag va ju lite orolig igår om jag skulle komma iväg och träffa mina vänner.
Det blev så iaf, kul!
Först träffade jag min frissa Dessa och vi gick på Ghingis och åt, gott!
 
 
Sen gick hon tillbaka till jobbet och jag träffade Eva.
Vi gick och fikade och sen shoppade.
 
 
Va sen tvungen att gå och fixa naglarna liteför det har släppt lite i kanterna.
Har inte en susning om varför och Mariah sa inget direkt heller.
 
Sen shoppade jag lite, fast bara lite.
Ska ta kort på det så får ni se sen.
 
Peter hämtade mig på stan 18.30 och då var det bara att åka
hem och göra mat.
Barnen åt hamburgare m bröd och pommes och vi gjorde tartaletterna
som va kvar efter julafton.
Drack sen ett glas vin.
 
 
Kom inte i säng förräns vid 02-tiden men vad gör det
när man är ledig!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0