Julkort

Har ni fått några julkort i år?
Har ni skickat några?
Jag la av med att skicka för flera år sen...
Kanske lite dumt med tanke på att det är faktiskt trevligt när man får några...
Har ju fått mindre och mindre för varje år men så är det väl när man inga skickar...
Fick 2 st i år, ett från Peter's pappa och ett från min goda vän Anna.
Det från Anna va på hennes två söta barn Malva och Felix!
När mina va små så skickade jag oxå på barnen men hur skulle det se ut
om jag skickade ett på en 18-åring och en som som snart är 15...
Ha ha ha ha.
Iofs så skulle jag säkert få folk att dra på smilbanden =)
 
Ska kanske lura dom att sätta på sig tomteluvor så kan jag ju
skicka det kortet som julkort nästa år...
Ha ha ha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0