Gomorron

Passade på att sova lite längre än en vanlig arbetsdag
idag eftersom jag ändå ska vara hemma.
Kändes skapligt i ryggen när jag gick upp men så fort
jag skulle böja mig så gjorde det ont...
Känner mig lite trälig i näsan igen och konstig i halsen.
Ska jag bli sjuk igen, blev ju av med förkylningen
för typ ett par dagar sen!
Är det därför jag har problem med ryggen, för kroppen egentligen
inte släpper ifrån sig förkylningen?
Hoppas verkligen att min kropp börjar må bättre snart
för det här är inget kul alls...

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud vad tråkigt:( hoppas du blir frisk snart, snygga skor var det:)

2012-12-11 @ 20:17:47
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0