Gomorron

Åh va skönt med sovmorgon och att slippa stressa upp
och ta på sig kläder och ge sig iväg nånstans.
Har ju som vanligt vaknat ett antal gånger så sovmorron
kanske inte är rätta ordet men det är skönt att ligga och dra sig iaf!
Idag blir en bra dag.
Jag ska ju göra mina naglar för första gången!!
Det kommer att bli spännande.
Har fortfarande inte bestämt hur de ska se ut, det gör jag nog på plats
i samråd med "nageltjejen".
Ikväll blir'e nog lite party för Peter och min del.
Det va jättelänge sedan vi festade själva.
Ja ni hörde rätt, själva.
Vi brukar ha så kul då!
Vi kan ha en massa roligt för oss.
Dansa, spela brädspel, spela bowling på PS3:an, singstar, singdance,
Start the Party på PS3:an.
Vi har helt enkelt skitkul ihop!
 
Lite UNO på kvällskvisten
 
Start the Party
 
Kasta pil men det går ju inte nu...
 
 
Brukar ni parta ihop med era respektive?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0