Fasen va roligt

Har länge varit nyfiken på ögonfransförlängning.
Har väldigt korta och tråkiga fransar...
Men det är väldigt dyrt och så måste man göra om dom rätt ofta...
Jag följer en tjej´s blogg och hon va iväg och gjorde det i förrgår
så då blev jag ändå mer sugen.
Tänkte att jag drar en chansning och frågar min frissa eftersom hon
jobbar på stan så då kanske hon känner nån tänkte jag.
Så va fallet!!!!
Kontaktade den tjejen direkt igår och nu har jag en tid bokad den 28 dec =)
Ska dit den 27 dec för att testa så jag tål limmet.
Vågar inte chansa eftersom jag är allergiker och det ska ju va på ögonen...
Vore ju dumt om det hände nåt...
Och det vore ju jädrans träligt om ja inte tålde det nu...
 
 
 
 
 
Asså blir det sån här skillnad så kommer det ju bli sååå bra!
 
Det roliga i kråksången är ju också att Peter har tjatat på mig om vad jag
önskar mig i julklapp och jag har inte haft en susning.
Igår bara utbrast jag: "nu vet jag vad jag vill ha i julklapp, en ögonfransförlängning"!
Han blev kanonglad för då slipper han springa omkring på stan på fredag
som han hade tänkt och försöka leta efter nåt...
Alltså en "win win situation"!!!
Kanon va?

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha... j du kmmer bli beroende om du blir nöjd. LOOOOVAR...hehe

2012-12-19 @ 19:36:44
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0