Det kostar att ha barn...

Va iväg till Ikano med Jeppe idag.
Han gjorde synundersökning på Specsavers.
Så det blev 2 bågar till honom beställda där.
Jag hittade ett par potensiella till mig =)
 
Va tycks?
Jag vet att det är svårt att säga...måste ju se dom på!
Men Peter hänger på som smakråd när han kommer
hem från Sydafrika.
Hoppas dom blir fina, är så sugen på nya.
 
Efter det så gick vi och försökte hitta jeans till Jeppe.
Har alltid haft ett helvete och hitta några men nu gjorde vi det!
Och faktiskt på Dressman av alla ställen.
Han (och jag) blev jätteglad och jag blev 399:- fattigare...
Nåja, så skönt att hitta några äntligen!
 
Och igår beställde vi böcker för 309:-.
Dom kommer han iofs få i julklapp men min son är
inte direkt billig i drift just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0