Äntligen!

På lördag ska jag gå och fixa mina naglar.
Har aldrig gjort det så det ska bli kul!
Måste ju testa inför bröllopet och eftersom jag jobbar med
det jag gör så får jag inte ha långa naglar och enda chansen då
är att ha dom över jullovet.
Får ju bara ha dom i 2 veckor men det är ju mer än en helg...
Ska iaf bli intressant och kul!
 
De flesta gör så här:
 
 
Men jag har alltid haft dom så här
 
 
Vill oxå ha dom gjorda i lila, är det här för mycket?
 
 
Kanske nåt sånt här isf?
 
 
Va tror och tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag bryúkar göra fransk, men nu är de mer juliga, lite snöiga... så jag har vit och glitter i vitt på toppen:)

2012-12-20 @ 15:44:34
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Lena

Låter snyggt men jag vill testa åt det lila hållet eftersom det är en test inför bröllopet. Kan du inte lägga ut en bild på dina naglar?

2012-12-20 @ 17:25:03
Postat av: emma-isabella

Fransk är ju heltklart finast! Men lite glitter till jul å nyår är ju fint de me :)

2012-12-21 @ 01:19:23
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0