Annandagen

Igår va vi ute och reahandlade.
Hittade lite iaf =)
 
 
Ett par örhängen på Ur & Penn för 35:-
 
 
En tröja på Vera Moda för 149:-
 
 
 
En kjol på Street one för 249:-
 
 
 
Va på Jula och köpte födelsedagspresent till Anton.
 
 
Och lite raketer
 
 
Och precis brevid ligger en billighetsaffär.
Det blir oxå födelsedagspresent.
 
 
Peter tyckte vi skulle skicka upp en sån här på Nyår,
det tycker inte jag...Rädd att den ska ta eld nånstans.
 
 
 
Va inne på Plantagen en snabbis.
 
 
Sen va det dags för lunch och det blev faktiskt Max.
Efter det sprang vi in på Stadium Outlet och Peter
köpte strumpor och kalsonger.
 
 
Sen åkte vi ner på stan.
Hade ju liksom inget bråttom hem och det va ganska
skönt att va ute bland folk efter att ha varit inne i flera dagar.
 
Jag hittade jeans på New Yorker för 199:-
Så jäkla kul att kunna köpa jeans där!
 
 
På Axelssons finns det mycket kärringkläder men ett
och annat plagg kan man faktiskt hitta.
Denna kostade 399:- och va inte på rea men det sket
jag i för jag gillade den skarpt!
 
 
 
Köpte med oss fika sen och åkte hem.
Windsorskivor, mums!
 
Det blev ett långt inlägg och jädrans va vi handlade...
Ska iväg på lite shopping idag oxå, mer om det sen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

God fortsättning!

2012-12-27 @ 10:52:22
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Katta

Vart hittade ni de där flygande "landtärnorna"? Har själv tänkt köpa såna eftersom mina katter e livrädda för smällare å raketer =)

2012-12-27 @ 20:40:18
Postat av: Lena

På en billighetsaffär i stan som jag inte ens vet vad den heter tyvärr...

2012-12-27 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0