Fest, spel och utgång

I lördags va det ju dags igen, alltid lika kul!
Först kom Becca hit och vi tog oss ett par drinkar och åt lasagne.
Sen skjutsade Peter ner oss till Becca och vi satt en liten stund och tog
ett glas rosè och pratade lite.
Vid 19.30 gick vi till Frida. Där va oxå Pernilla och Linda, bästa gänget med andra ord!
 
Nu är vi på g till Frida.
 
När vi kom dit satt vi och pratade en stund och sen spelade vi spelet jag hade med mig.
Det va skitkul! Hade kunnat sitta hela natten ooch spelat det!
Definitivt ett tips till er som vill förnya er "spelgarderob".
 
 
Pernilla och Frida
 
Becca
 
Linda
 
Och jag
 
Har inte en susning om va tiden va när vi gick ut med till Harry's bar det av iaf!
Skitbra musik som vanligt och det blev mycket dansande!
Vid 3 stängde Harry's och då ringde jag till Peter efter hämtning.
De andra åkte på efterfest men jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0