Dagen mat

Frukost: 1 grov fralla med sallad, skinka och gurka, 1 morot
Lunch: Stuvade makaroner och 3 falukorvsskivor, sallad
Mellis: Vattenmelon
Middag: Fläskfilè, grönsaker och tzatziki
Kvällssnacks: Popcorn och dipp
 
Jag har fripass på ett par maträtter under tiden jag håller igen.
Den ena är stuvade makaroner och tyvärr så inföll det första veckan.
Om jag håller mig till det jag själv har lovat så tror jag att det funkar.
Tror knappt att det kommer att hända mer det här året, högst isf 1 gång
och det är helt ok tycker jag.
1-2 ggr på typ 4 månader är väl inget att tjafsa om... =)
 
Har oxå varit jäkligt duktig och inte ätit popcorn på hela veckan så
jag tycker helt klart att jag är värd det ikväll!
Brukar annars vilja tugga på nåt varje kväll och då brukar det kunna
bli flera gånger i veckan, även på vardagar.
 
Obs! Rödvinet är Peter`s, jag dricker cola light =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0