Zzzzzz

Inte varje dag man behöver gå upp 06.20...
Susanne på jobbet ville ha möte.
Hon har visst saker hon ville säga och jag vet att det har med mig o göra.
Jag kommer inte ens att behöva försvara mig för hon är som vanligt ute o cyklar.
Min arbetsledare Paola kommer att berätta för henne vad som gäller och skulle
så inte vara fallet så kommer jag att göra det själv!
Hon tycker att jag "leker chef". För det första så är jag vice och för det andra
så hade hon gjort sitt jobb så hade jag sluppit att jobba dubbelt och kolla henne
hela tiden och påminna henne om vad hon har glömt.
Det slipper jag gärna kan jag lova!
Man får väl tänka så här: Tack för en extra timme komp, vi som nästan aldrig har chansen att få någon... 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, låter lite jobbigt, med tanke på att ni är så få. Då är det ju till att man kommer överens!?

2012-04-17 @ 20:39:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Hur gick mötet???

2012-04-17 @ 23:34:03
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0