Jävla bil*piiiiiiiiip*

Fan oxå!!!!!
Hade besiktning på min bil idag...
Gick åt helvet som ni kanske misstänker...
2 st 2:or fick jag!
Vänster styrstag =glappt och båda bromsslangarna fram va skit.
Detta får följden att när dom byter styrstaget eller leden el va fan det va så måste
dom göra en framvagnsinställning, Tack!
Och när som fixar med bromsslangarna så måste dom lufta hela bromssystemet, Tack!
Och naturligtvis ombesiktning...
Och det kommer att kosta ca 4000:-.
Skitkul att få reda på när man ska åka o shoppa i Köpenhamn om typ 3 dagar!!!
Man känner inte direkt att man kan "shoppa loss" då...
Och dessutom när jag kommer hem så ska jag fixa vinterfälgarna (1800:-) som jag la undan
för ca 5 veckor sedan när jag köpte 4 nya sommardäck för 4600:-!!!!
Ca 12000:- på bilen asså...Kul kul kul, nääääääääääääääääääää!!!

Grattis Lena för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. =(

Jag säger bara:
FAN OM JAG INTE HAR GÅTT NER 1,4 KG PÅ FREDAG,
DÅ RIVER JAG HELA HUSET!!!

Så, tack för mig, nu har jag fått avreagerat mig!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0