Händelserik onsdag

Det började med att jag skar mig ordentligt på jobbet på fm...
Tog 1½ tim innan det slutade blöda...har skapligt ont om jag kommer emot kaan jag säga...
Tur att det va lillfingret på vänster hand iaf.

När jag kom hem gick jag 30 min på mitt gåband men jag får så ont i ryggen när jag går på det
så jag bestämde mig för att gå ner till pingislokalen och testa det som föreningen har köpt in.
Det blev 50 min på det... Och la till lite backar ibland och avslutade med jogg i 5 min.
Nöjd!

Sen ringde dom från vårdcentralen och sa att jag får inte gå o ta sköldkörtelprovet!!!
Jag hade bett om att få byta läkare så han blev väl sur och vägrade låta mig ta det...

Sen ringde det en kille...kommer inte ihåg vad han hette men han är iaf jobbarkompis/PT
till min kompis Fia!
Jag hade bett henne om hans hjälp och nu ringde han! Kul!
Han hade inte ett enda svar kan jag säga...Ha ha ha
Han lät lika undrande som Peter och jag har varit i flera veckor...
Han tyckte oxå att jag borde ha gått ner.
Ska iaf träffa honom på stan på onsdag så får vi se hur allt blir.
Han är iaf inne på att anta utmaningen med mig och ge mig ett träningsprogram och
ett kostprogram, spännande!
Måste bara fråga hur mycket han ska ha i "kompensation" först.
Han håller på att utbilda sig till PT och vill ha folk att träna på så förhoppningsvis så blir han
inte allt för dyr...

Nu får vi se vad som händer ikväll.
Dagen har ju varit full med händelser!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice med en egen PT! Avis

2012-04-13 @ 19:01:32
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0