Fredag

Idag blev jag skapligt irriterad på jobbet.
Susannes fel igen..
Orkar inte ta det nu..
Försöker att komma över det vilket är väldigt svårt.
Det har verkligen förstört hela min dag!
Jag som va så glad för Köpenhamnsresan...
Ska försöka få tillbaka den glädjen tills imorrn.

Vi har idag hämtat Peter's pass, växlat pengar, handlat 
frukost till tågresan och packat.
Ikväll åt vi fläskytterfilé, klyftpotatis och kall bea, gott!
Har t o m unnat mig ett halvt glas vin! Det va skitgott!
(blir mer o helgen kan jag lova)

Eftersom vi som sagt sticker till Köpenhamn imorrn
så kommer jag inte att blogga förräns tidigast tisdag.

Ha det så bra tills dess, det kommer jag att ha!

Här ska shoppas!!!
Köpenhamn, here I come!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en underbar helg!

2012-04-27 @ 22:48:57
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0