Fick som jag ville!

Nästa vecka har vi påsklov här.
Paola ska vara ledig hela veckan, Milka ska hjälpa till uppe på Kärna (vår grannskola som gör våran mat)
och det innebär att Susanne och jag ska jobba själva...
Orkar inte med den ADHD-tanten så jag ringde upp till chefen på Kärna och sa att ni får gärna ta henne
oxå som hjälp för vi har inte så många fritidsbarn.
Igår ringde hon och sa att Susanne ska vara där hela veckan! Jippi!
Det är iofs ca 100 barn och det blir lite tufft att va själv på men hellre det än att försöka sitta och ha
en konversation med en människa som har intelligens som en myra...
Det enda hon kan prata om är typ kläder, det blir lite tjatigt ibland.
Dessutom har hon sagt till vår arbetsledare Paola att hon vill ha en möte på jobbet.
Hon tycker att jag bestämmer...Ha ha ha!
Jag är ju vice arbetsledare och är tvungen att styra upp saker hela tiden.
Susanne glömmer saker hela tiden, vägrar ha glasögon så hon missar saker hela tiden, glömmer
hela tiden bort vardagliga rutiner osv... Hon lär inte få medhåll av varken Paola eller chefen på Kärna.
Eller jag VET att hon inte får det!
Idiot! Skönt att slippa henne hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0