Dagens träning och mat

Dagens träning blev lite löjlig tycker jag nästan...
Eller jag tycker det eftersom jag inte är helt slut, har ont el blev assvettig...
Men det va ganska skönt för det innebar att jag orkade baka bröd, diska dessutom känner jag mig pigg!
Och väldigt skönt att slippa ligga i soffan hela kvällen och ha ont i ryggen...
Jag gick min runda men liiite längre så kanske ca 50-55 min och senare cyklade jag 30 min.
Peter och jag skulle egentligen ha kört hantelträning idag men han kom hem 19 (ringde 17 o sa att han skulle komma hem om ca 1 timme...) och då är det kväll för mig.

Jag har slarvat med maten idag...
Åt inget mellis...Åt lunch ca 12.45 och ska äta middag snart, ca 20.
Inte bra att hoppa över nåt mål... jag vet men jag tränade, pratade i telefon, tränade, bakade och diskade så jag glömde faktiskt bort det...
Annars har jag ätit bra.

Frukost:
Ett stekt ägg, 3 stekta skinkskivor, 1 äpple och 1 dl fil

Lunch:
Grönsakstallrik med pastasås (skinka i)

Middag:
Thaigryta gjord på kokosmjölk, kyckling och grönsaker. Grönsaker som tillbehör

Tycker ni att jag skriver/tjatar för mycket o min "bantning?
Skriver jag för mycket om träning och mat?
Tyck till så jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0