Dagens träning

Idag blev det lite lätträning, känns det som iaf...
42 min träningscykel (varav 32 min intervall med 1 min normalt, 1 min fortare osv)
+ 20 min hantelövningar.
Känns nästan som att jag har fuskat med träningen idag men det räcker nog skapligt.
Men iofs räcker det inte om man vill gå ner "mycket! och inte gnälla när vågen visar för "fel"...
Men det får nog räcka för idag (om jag inte ger mig på hopprepet några ggr...)
Imorrn ska det bli skitväder så då har jag bokat gåbandet 15.30-17.
Tänkte köra intervall i 1 ½ tim. 2 min gång, 1 min jogg. Får se om jag orkar så länge...
Det är mitt mål iaf!
Har lovat mig själv att inte väga mig imorron så det blir en lång väntan till nästa fredag...
Då är målet 1,4 från förra vägningen.
På 2 veckor blir det 0,7kg/vecka, inte orimligt men vi får se...
Har ju gått både bra och inte så jag har ingen aning...
1 kg ner på en vecka men veckorna innan 0,9 på två...Så det känns som ett lotteri.

Återkommer om PT-mötet när jag har mer tid för att skriva =)

Vad tycker ni??
Är det tråkigt att jag skriver om min träning?
Vad vill ni att jag skriver om?
Kom gärna med åsikter/förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0