Vart ska man börja...

Ja ni, vart ska man börja...Det har ju faktiskt hänt en hel del kul i mitt liv så jag börjar nog med lite"gammalt".
Ordningen kommer nog att vara rörig för vad jag lägger in beror nog lite på humöret för dagen. =)
I somras va Peter och jag i England för att hälsa på min vän Malla o hennes kille Jimmy i Leeds.
Och helt ärligt så hade jag nog inte kommit på tanken att åka till Leeds om jag inte hade känt någon som bor där så det det är en trevlig erfarenhet!
Efter ett par dygn med shopping, god mat och kvalitetstid med våra vänner så tog vi tåget till London.
Där va vi i 4 dygn. Vi tittade på sevärdheter, besökte pubar, shoppade, gick en jäkla massa, mös och tog vara på varann. Det va en väldigt rolig resa som jag är otroligt glad över att ha gjort!


Malla och Jimmy



Jag o Peter framför Big Ben


Bilden talar sitt tydliga språk...


2 smarta grabbar som står o klurar...


Mitt frikort!


Tower Bridge


Jag o Peter på Tower Bridge


Peter och jag delar på en nachotallrik och en ceasarsallad på Hard Rock Cafè.
Obs! Båda rätterna är starters...Gissa om vi blev mätta...


Världens godaste cider! Syns det att jag är nöjd?



Ett stort tack till Malla o Jimmy för att vi fick komma och hälsa på!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilka härliga bilder =0)

2011-09-28 @ 23:36:51
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0