Nöjda inköp!

I måndags va det dags för månadens storhandling!
Vi åkte först till Maxi. Där blev det bara potatissallad, en roll-on till Peter och ett par leggings till mig.
Sen va det dags för Willy's och Lidl(ligger brevid varann).
När det va gjort ville jag bara springa in på Skokanonen en snabbis. Och kom naturligtvis ut med ett par skor...
Som dom flesta vet så tycker jag det är ganska kul att köpa skor och har väl så jag klarar mig egentligen...men dom va ju sååå fina...Dessutom va det halva priset, 200:-! Så då tyckte jag att det va ok. =)



Leggings från Maxi, 79:-


Kanske svårt att se så jag tar en bild till...


Ser ni va snygga dom är!

Peter tycker att jag är jätteknasig som vill köpa skor hela tiden...
men fasen va kul det är!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga!!! Sen är det ett välkänt faktum att även om diamanter är en flickas bästa vän, så kan hon aldrig få för många par skor eller handväskor, så det så!

2011-10-02 @ 15:16:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Precis min åsikt!

2011-10-03 @ 07:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0