Guldet är borta!

Förra fredagen bestämde jag mig för att göra en insats!
Mina smycken har bara legat i smyckesskrinet i flera år utan att användas.
Varför då kan man undra? Jo av den enkla anledningen att jag inte vill använda dom av olika orsaker...
Dom tillhörde liksom mitt förra liv och eftersom jag har valt att leva ett "nytt" liv så tog jag ett beslut.
Jag sålde dom! Ska man nångång sälja så är det ju rätt läge nu tänkte jag. 
Igår kom jag på vad jag ville använda pengarna till! Köpa en laptop!
Så vi åkte iväg och till slut blev det en Acer på Siba för 5490:-
Peter tillbringade hela kvällen igår med att "fixa iordning" den. 
Så i skrivande stund gör jag mitt första stapplande försök på mitt nya lilla ♥.


 
Än så länge bara äääälskar jag den!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiin burk!

2011-10-02 @ 15:15:39
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0