Fy bubblan va kul!

Åh så roligt det är när man kan!
Det förra inlägget gick ju galant så nu kan jag inte låta bli o göra ett till! =)

Det kanske blir lite tjatigt men det blir om en resa till...
Den här gången tog vi en sista minuten till Kreta. Den 2 april 2010 drog vi iväg.
Anledningen va att jag hade en ganska tuff period i mitt liv och jag tyckte att det va så många som va riktigt sjuka och många dog...
Jag har alltid sagt:nu när man mår skit skulle man dra iväg...Så den här gången gjorde jag det!
Varför sitta på pengarna, nästa gång kanske det är min tur att bli riktigt sjuk eller dö.
Negativt? Ja, jag vet. Sant? Ja!


Citronträd fanns på Kreta till Peter´s förtjusning


Det va alldeles för kallt för att bada,(ca 16 grader, burr)
så detta blev det enda doppet


Bowling spelade vi!


Drack rosa bubbel och va äckligt romantiska =)


Min fina älskling


Kyckling, currysås och grönsaker, mums!


Och självklart så spöade jag Peter i biljard!


Världens goaste bakelse! (som vi faktiskt har testat att kopiera och jag får nog erkänna att vi lyckades inte helt men tillräckligt jäkla bra!)


Hemmagjord lunch


Min favoritnötblandning! Finns tyvärr bara i Grekland...


Utsikten från vår balkong


Vi är på ett strålande humör

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice!

2011-09-28 @ 18:05:04
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0