Då var det väl dags då...

Hej hej!
Då va det väl dags och göra som alla andra och börja blogga...
Jag kommer att hålla denna blogg låst (som du ju redan har märkt) för jag vill inte att folk ska kunna googla sig fram mig och råka hamna här + så vill jag inte att "icke behöriga" och "nyfikna skitsnackare" ska ta del av mitt personliga liv. (Kanske tänker annorlunda om ett tag, vem vet...)
För jag antar att det kommer att bli en del personliga inlägg, om inte annat så är det en del som kan vända o vrida på precis allt så det blir till min nackdel...(hoppas ni förstår vad jag menar)
Jag är en total "rookie" så ni får ha överseende med ALLT! =)
Ni får gärna ha åsikter och kommentarer om precis allt, är bara tacksam för både beröm och kritik.
Och visst tycker man att det är skitkul med kommentarer i allmänhet?
Jaha, det va väl inledningsorden antar jag. Ses snart igen.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Riktigt proffsigt. Väntar med spänning på nästa inlägg! Ha de gött vännen! Kram

2011-09-28 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0