Min älskade son ♥

Usch va orolig jag är... Fick reda på via en vän som skrev på chatten att Jocke va på akuten.
Blev orolig o ringde honom. Han kunde inte säga så mycket så jag bad om att få prata med Henke men Jocke sa att han skulle ringa upp... När han ringde upp så sa jag: "Jag måste bara få säga...Va FAAAAAN har du inte ringt och sagt nåt för????" (Henke hade fått reda på det ett par timmar innan.) Han sa bara: Men Jocke eller Jeppe kunde ju ha ringt... Men du är väl hans pappa och det ska väl inte behöva ligga hos dom??
Jag ringde även Jeppe som jag hade pratat med 2 timmar innan och frågade varför han inget sa och då sa han: Jocke sa att vi inte skulle säga nåt för mamma skulle bara bli orolig...Gullepojkar ♥ klart jag blir orolig!!!!

Just i skrivande stund så vet jag bara att dom har gjort ett EKG och tagit blodprov och allt ser bra ut.
Det är ju bra men vad är det då?? Jag blir så orolig och ledsen...
Jag ringde till min bror för att försäkra mig om att det inte hade med njursjukdomen att göra och han sa att det hade det inte,puh.
Jag har inte berättat för många och får väl ta o göra det nån dag men jag kan säga så här mycket att jag går o väntar på svar från ett njurprov...Den skulle ta 8 veckor och det har bara gått 3 så jag va tvungen att försäkra mig om att det inte hade med Jockes hjärtproblem att göra iaf.

Nu sitter jag o väntar på att Henke ska ringa o säga va doktorn sa, jag lär inte somna innan dess...


Min älskade son, jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet vi ju att det inte var hjärtat, utan musklerna runt omkring. Men du är mer än värd en kram ändå! <3

2011-10-12 @ 22:19:50
Postat av: Lena

Ja det verkar ju så. Thanks who ever you are...

2011-10-14 @ 07:30:15
Postat av: Ann-Lo

Usch jag förstår dig fullt & helt. Kan bara tänka mig om det var någon av mina söner!!! Ens barn är ens ALLT!!! Kramar om dig med massor med STORA men mjuka bamsekramar <3

2011-10-14 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0