Jobb jobb jobb

Som alla kanske inte vet så sitter jag i styrelsen i min bostadsrättsförening.
Jag är iofs bara en sketen suppleant men jag är med iaf!
Förutom att närvara vid styrelsemötena som vi har 1 gång i månaden så kan det tillkomma diverse extrajobb.
Just nu så håller vi på med en ny lägenhetspärm. Det är Louise, jag och Eva som har tagit åt oss den uppgiften.
Ikväll va tredje kvällen på raken som vi satt o fixade med den och många fler kvällar lär det bli...
Lite kul måste jag nog erkänna att det är ändå och socialt. Jag ser det dessutom som ett extrajobb.


Eva i full fart med att fixa med pärmarna


Så här ser dom ut


Nu ska jag varva ner med lite tv-tittande.
So long friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0