Handlat

Idag va vi och handlade. Först åkte vi till Biltema och köpte en snöskyffel till garaget.
Sen va vi på Willys och handlade mat. (och Lidl och köpte läsk)


Ja...vi köpte godis...det va ju billigt! Bara 37,90/kg!

Efter det åkte vi till Andreas gatukök och köpte med oss lunch hem. (en väldigt sen lunch...)
Peter tog en 150 gr hamburgare i bröd med räksallad och jag en kebab i bröd. Gott!

Nu ska vi nog försöka "rätta till" våra liv lite, hoppas jag. Jag har haft en sprängande huvudvärk i flera dagar och jag har nog inte sammanlagt på 3 år gjort mig så illa på jobbet som jag har gjort på bara denna vecka...
Dags att försöka börja må bra igen. Jag mår så himla bra emellanåt tillsammans med Peter, dags att ta reda på en gång för alla om vi kan hitta tillbaka dit...
Kan vi det så blir jag den lyckligaste människan på jorden.

Håll en tumme för oss och skicka en tanke är ni snälla, jag behöver det just nu.

Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag håller tummarna för er och hoppas att ni lyckas lösa det och kan hitta tillbaka till varandra! KRAM!!

2011-10-28 @ 17:44:00
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas verkligen att det löser sig en gång för alla, så du får vara lycklig. Det är du såå värd!!!

2011-10-29 @ 18:00:05
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Anna

Förresten! Fy vad astråkigt att handla snöskyffel haha... men det är ju nu man ska handla dem, medan de finns kvar i butiken. Sen när man behöver dem så är de ju slut. (skickar en tacksam tanke till snöslungan som inhandlades i slutet på september och står i pappas garage.)

2011-10-29 @ 18:04:17
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0