Födelsedagsfirande

Här vankas det födelsedagsfest hörrni!
Lite synd att det bara är jag o Peter men vi brukar ha jäkligt kul när bara vi 2 festar så det ska nog lösa sig...


Peter äter sin 2:a räkmacka för idag. (citronen har han redan hunnit ta bort)


Mjölkdrinkar dricker vi oxå


Och god hallon/melon cider

Och whiskey, vin och grogg slinker oxå ner. (drink för dom som tycker att det låter bättre)
Får se vad som vankas härnäst...karaoke? Dans? Spel?
Ja, vem vet, men roligt hoppas jag att vi får iaf!

Trevlig kväll på er därute!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, vilken härlig kväll! Jag gillar både karaoke och spelkvällar ;-). Och goda drinkar säger jag aldrig nej till =0)

2011-10-29 @ 23:30:14
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0