Ett besök på stan

Idag ville vi göra nåt, i alla fall komma ut en sväng, så vi bestämde oss för att åka ner på stan.
Vi gick runt och glodde i affärer och tog det allmänt lugnt, skönt.
Jag hittade ett Gina Tricot för halva priset, 74.50:- och drinkpinnar på Lagerhaus för 39:-.
Hittade även ett par stövlar på Skopunkten för 499:- men dom köpte jag inte, Peter verkade inte övertygad om att dom va snygga...Hade dom kostat typ 199:- så hade jag nog köpt dom direkt.

Det va jättmycket poliser på stan och vi undrade förstås varför så vi stod kvar ett tag för att kolla läget.
Helt plötsligt så stod vi mitt i skiten...LHC har hemmamatch mot Växjö idag och det va klackarna som poliserna försökte hålla isär. Vi såg LHC-klacken på ett tryggt avstånd och stod kvar en stund men helt plötsligt så kom Växjö-klacken runt hörnet och vi hamnade mitt i...Dom hade varit på O'learys och skulle nu slussas till Cloetta center med bussar. Nästan alla va bra på arselet kan jag tillägga. När man stod där mitt i klungan så började man ju fundera men det va lugnt. Dom sjöng sina ramsor och gick in i bussarna.


Färgglatt linne från Gina


Har letat länge efter nya drinkpinnar. Kanske inte skitroliga men nåt nytt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0