Drinktest

I lördags kväll fick Peter o jag för oss att vi skulle testa lite nya drinkar.
Jag gick in på cocktailguiden.com och hittade några som verkade bra men så va inte fallet.
Faktiskt så hittade vi inte en enda som va god...=( 
Det blev några som vi gick igenom men efter det så gjorde vi dom vi brukar och dom vet vi iaf är goda!
Vi spelade spel oxå, det är alltid kul! 

Tog kort på alla ifall dom skulle vara bra så jag kunde lägga ut ingredienserna men eftersom dom inte va det så får ni nöja er med att titta på de här färgglada drinkarna.



Ser väl god ut? Det va den inte...


Inte dom här heller...


Och absolut inte den här...

En av mina favoritdrinkar är:

Bacardi Razz
Tranbärsjuice
Sprite
Is

Det går lika bra att utesluta tranbärsjuicen för att variera sig, det är skitgott det oxå!



Dom här spelen spelade vi i lördags.

Peter och jag har alltid skoj när vi festar ihop, även om det bara är vi två. (Låter kanske konstigt men det är sant)
Vi spelar spel, sjunger karaoke, spelar spel på PS 3, pratar, spelar pingis mm. (T o m dansar ibland...hehe)




Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är ju för härliga!

2011-10-18 @ 21:49:50
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0