Dags och piffa upp!

Genom de åren Peter och jag har bott ihop så har vi piffat upp hemmet lite.
Tänkte lägga ut lite bilder på det.


Nytt i badrummet dec-08, har tyvärr ingen gammal bild...


Gamla hallen dec-08


Nya hallen dec-08


Maj-09 gjorde vi om vid entrèn


Något bättre va?


Augusti -09 köpte vi ny soffgrupp,matta och bord

 
och nya gardiner


Februari -11 köpte vi en ny garderob. Innan stod där ett skrivbord.


Mars -11 byggde Peter en skohylla att ha i klädkammaren

Jag tror att jag har fått med det mesta. Vi har oxå målat om i Jocke's gamla rum
men det va inget jag tyckte va nåt att visa bild på.(dec-09)
Köksrenoveringen va så omfattande så det kommer i ett eget inlägg.
Den gjordes dec-10/jan-11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0