Äntligen!

Förra året bestämde vi att vi skulle åka till Vadstena nångång , vi kom aldrig iväg...
Så i år sa vi att nu måste vi väl i alla fall lyckas...och det gjorde vi!
I juni fick jag tyvärr akutopereras för brusten blintarm och det tråkiga i kråksången va att 4 dagar senare skulle vi åka till Turkiet... Fick ju naturligtvis avboka resan men bokade om till september =)
Peter tyckte lite synd om mig när jag bara fick ligga hemma o kurera mig så lite över en vecka efter operationen- en strålande vacker, varm o skön dag-så föreslog han att vi skulle åka till Vadstena om jag orkade.
Jag tyckte att det va en jättebra idè och vi drog iväg.
På vägen dit så ville Peter stanna till i Skänninge och kolla på utemöbler.
Vi gjorde det och kom därifrån med ett bord, 6 stolar och ett parasoll...
Tala om impulsköp! Fina som fasen dock=)
Till slut kom vi till Vadstena iaf och det va otroligt mysigt där!
Har man inte varit där så måste man åka dit!
Tips: Ta med fikakorg så ni kan ha picknick i den fina slottsparken!


Vadstena slott


Fint va?


Picknick i slottsparken


Ser ut att må ganska bra trots att man är nyopererad va?


Mysiga gränder och gator


Dom nya utemöblerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0