Tapeterna uppe!

När jag kom hem från jobbet idag blev jag väldigt glad!
Igår kväll när jag va på styrelsemöte så satte Peter upp de enfärgade tapeterna och när jag kom hem idag så hade han satt upp fondväggen! Blev såååå jävla snyggt må ni tro!

Jag har städat, tvättat, diskat, flyttat på saker, bakat och lagat till en köttfärsgratäng idag så jag känner mig lite nöjd. Just i skrivande stund så börjar Peter ta fram golvet som han ska lägga. Han är lite orolig att han inte ska hinna tills på fredag när de resterande 3 barnen kommer...Alex och Anton behöver sitt rum för att sova i och där står alla möbler...och dessutom kan det ju inte vara halvgjort iaf för dom måste gå igenom vardagsrummet för att komma dit.
Och det viktigaste av allt: vi har sagt att vi ska åka till Ikea i helgen och köpa alla möbler om golvet är klart...
OCH DET VILL JAG JÄTTEGÄRNA som ni kanske förstår...


Pepparkaksmuffins, mums


Inge kul att skala potatis...


På väg in i ugnen


Färdig!

Bilderna från renoveringen kommer så snart allt är klart och det är förhoppningsvis snart...
Vill ju retas lite...hihi


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan man få receptet på pepparkaksmuffinsarna? Passar ju bra nu inför advent, lucia och jul och muffins är ju perfekt att baka ihop med Malva!

2011-11-17 @ 21:25:05
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0