Shoppat!

I tisdags va jag o shoppade lite... Jag köpte en ny potatisskivare som jag har fått lära mig nu heter Molly, Molly-Jansson eller månlandare...En julklapp till Peter som jag givetvis inte kan avslöja nu...En tunika på Kappahl och ett par leggings på Cubus. Jag va även förbi Systemet o köpte 2 flaskor rött vin, en flaska glögg och 5 öl till Peter för att visa uppskattning för allt jobb med vardagsrummet som han har gjort.


Tack o lov att jag hittade en sån här till slut! Inte lätt o googla heller när man inte vet vad dom kallas...


Peter's ena julklapp (fixade en till idag...)


Tunikan från Kappahl


Svårt att se hur dom egentligen ser ut...


Sånt här material är det

Nu är det väldigt nära att det kommer upp "ordentliga" och slutgiltiga bilder på vardagsrummet så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fina grejer och vilken fin julklapp!!!

2011-11-24 @ 23:00:46
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0