Renovering

Jag är sååå sugen på att avslöja mitt vardagsrum för er...men jag ska hålla lite på det tills det är klart.
Jag kan ge er ett litet smakprov som inte avslöjar för mycket dock.


Nya bordslampan från Ikea 599:- plus en speciell dimmglödlampa för 89:-


Nya soffkuddar från Karlssons för 70:-/st (ord.pris 149:-/st) Köpte 4 stycken.
Och det nya golvet! (det är jättesvårt att få ett bra kort på golvet med tanke på ljuset i rummet så det här är nog det bästa alternativet för att visa det, kanske försöker med ett annat kort senare)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli så spännande att se slutresultatet!

2011-11-20 @ 17:55:07
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0