Min kära syster...

Alltså min kära skolsyster =) Hon är ju helt underbar! Hon ställer upp fast hon inte känner mig egentligen.
Hon har bara jobbat på vår skola i typ 3 månader och ändå känns det som om vi har känt varann mycket längre.
Innan henne så jobbade det en jättego tjej och man va skapligt besviken att hon skulle sluta men hennes ersättare blev ju absolut ingen besvikelse!
Jag går dit o tar min p-spruta och gissa va smidigt det är att bara kunna slinka in i ett par minuter hos henne o slippa gå till vårdcentralen! 
Dessutom så har ju skolsyster på Jeppe's skola betett sig som ett arsel och då gick jag in o pratade med henne och fick reda på precis hur rutinerna ska vara! (som dom alltid har varit, som dom va på Jeppe's förra skola och dessutom ska vara!) Det är så skönt att få lite feedback när sånt här händer.
Imorron ska hon dessutom opereras så jag kunde bara inte gå dit tomhänt när hon alltid finns där för mig så nu ville jag visa min uppskattning.


Den är liten men naggande god. Det är väl tanken som räknas?
(Sanningen är att Peter köpte typ fel...han ringde hem o frågade om han skulle köpa en novmberkaktus för det fanns annars bara julblommor och jag sa ja...o så kom han hem med denna...då sa han:det stod att den hette det...)
Nåja, hon blev iaf väldigt glad så jag tror som sagt att det är tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0