Makeover

Idag blir det lite extreme makeover el egentligen inte...Lite uppiffning iaf!
Imorse va jag o tog cytologprov och fick träffa min härliga doktor som jag nu har gått hos(endast hon) sen jag va gravid med Jeppe. Hon är helt underbar o det är så kul att få träffa henne varje gång.
När hon fick se att det va jag som satt i väntrummet så utbrast hon: "o jag som tyckte det här skulle bli en tråkig dag och så fick jag se dig, sååå roligt att se dig!" Vi pladdrade på ett tag och sen va det dags för provet... Aldrig kul men nödvändigt tycker jag. Efteråt så säger hon: "det såg jättebra ut, det va så fint, man kan säga att du är en 10 av 10"....!!!! Ha ha ha oh my God! Då sa jag: "Är det nåt man kan gå omkring o skryta med"? 
Ha ha ha hon tyckte inte det och inte jag heller. Men hon är så rolig och i en av dom mest pinsamma situationer man kan vara i så får hon en att asgarva! =)

Har jobbat lite på dan som vanligt och i em/kväll bär det av till Loppan i Motala för klippning och slingning.
Känns alltid så fräscht att vara nyklippt tycker jag. Jag vet att många tycker det är som göttast efter ca 2 veckor men jag gillar de första dagarna bäst! 


Bjuder på en bild när jag är nyklippt (Anna's och Andreas bröllop juni 2011)

Kommentarer
Postat av: Anna

En jättefin bild på en jättefin tjej! Kram vännen!

2011-12-12 @ 21:25:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0