Julpyntat

Idag har vi julpyntat! Inte så jättemycket men det får räcka.
Jag är inte överförtjust i julen så jag gör det mest för dom andra...
Jag har ingen förklaring till dom känslorna men jag tycker det är lite jobbigt och får lite ångest.
Julen runtomkring är väl ok men det är själva julafton som spökar...


En helt jävla underbar bild! En karl som julpyntar och vågar stå för det är en riktig karl!


Jeppe ville ju oxå va med o pynta så klart!


Vardagsrumsbordet


Här hamnade tomtestugan i år


Dom små bockarna, den store klär ju granen...hihi


Hallen


Köket


Lite ljus på köksbänken


"Julkuddarna" i soffan


Jul/adventsgardinerna


En färdigpyntad gran


Nu är det julstämning i huset





Kommentarer
Postat av: Anna

Det var väl alldeles lagom med julpynt! Behöver inte alls vara mer tycker jag.

2011-12-12 @ 21:22:09
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0