Julafton

Jag är inget fan av julen egentligen...jag har ingen aning om varför heller...
En sak vet jag därimot och det är att jag tycker att julen går i kärlekens tecken och när det är skit mellan Peter och mig så "skiter" sig julen ordentligt för mig...
Vi började iaf julafton med grötlunch och skinkmacka.


Alla åt med god aptit!

Kalle kl 15 är ju ett måste för barnen iaf och framåt 17 så åt vi julmat.





Peter's hemmagjorda skinka!

Jag tycker inte om julmat...men det är ju ett måste. (iaf när vi har barnen)
Prinskorv, köttbullar, Jansson, Karlsson, skinka, ägghalvor, rödbetssallad och sill fanns...
Till oss (Jocke, Jeppe och jag) som inte äter Jansson gjorde jag en Karlsson...
Det är potatisgratäng med bacon isf ansjovis. Grabbsen tyckte det va en hit!


Ville bra lägga upp en bild på hur vädret va...Rena vårvädret! 10 plusgrader o sol!
Jag gillar det skarp, jag hatar nämligen snö o kyla!


Som sagt, fint väder!


Jeppe


Jocke

Julen blev av i år igen och den lär la komma nästa år igen vare sig jag vill eller inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0