Jag fick en!

Igår va mina goda vänner Frida och Dennis över en sväng på kvällen.
Frida hade köpt ett spel till mig när hon va i Ullared som hon skulle lämna och så fikade vi på ananaspaj och vaniljglass. Mums!
När jag skulle betala så fick jag inte...dom sa att vi bjuder på så mycket gott jämt när dom är hos oss.
Det va så uppskattat så jag blev rörd! Det är så kul när folk uppskattar vad man gör och inte "förväntar"sig det!
Det va min första och antagligen enda julklapp i år så den kommer jag att leva gott på!
Tack mina vänner!


Frida och Dennis har redan det här spelet och vi har spelat det ett par gånger.
Det är så himla kul så jag va bara tvungen o ha ett...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Å vad roligt! Jag älskar spel och det där såg roligt ut!

2011-12-22 @ 00:01:01
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är verkligen skitkul så köp ett!

2011-12-22 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0