Gå inte dit!

I lördags var jag ju på Face och sminkade mig som jag berättade tidigare.
Gå inte dit! Dom suger...
Det första jag gjorde när jag kom hem va att ta bort det mesta och försöka
bättra på resten.
Jag vet absolut inte hur man ska sminka mig men nog fan gör jag det bättre än dom...
Fick betala 390:- i slutändan med några produkter.
Tala om att kasta pengarna i sjön!
 
"Köpte" en ögonbrynsskugga (som man även kan använda
som ögonskugga) och en snedställd pensel till det.
(205:- och 185:- egentligen)

Kommentarer
Postat av: Snöflickan

Å men du kan väl klaga och kräva hälften tillbaka, är man inte nöjd så ska man säga till

2012-10-02 @ 18:58:39
URL: http://snoflickan.blog.se
Postat av: Anna

Vad trist att du inte blev nöjd :( jag har varit på en sådan grej på Make Up Store. Jag var supernöjd (förutom att jag ju ville ha allt jag blev sminkad med och då räckte ju inte pengarna långt...) bredvid mig satt i alla fall en tjej som bad om att bli brudsminkad och jag tror att hon var nöjd när hon gick därifrån.

2012-10-02 @ 20:19:11
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0