Dagens mat

Idag har jag testat en app som heter Shape up.
Jag kommer kanske inte att skriva ut allt här men idag iaf.
 
Frukost: 1 grov fralla med salla, skinka och gurka + nästan ½ avokado och lite keso = 481 kcal
Lunch: Kyckling, sallad, gurka, lök, gräddfil, BBQ sås = 399 kcal
Mellis: Vindruvor, keso och gurka = 187 kcal
Middag: Kyckling, sallad, gurka, svamp, ärtor och brunsås = 363 kcal
Sammanlagt med träning inräknat: 1178
 
Börjar redan bli hungrig fast jag åt för inte ens 3 timmar sen... (psykiskt säkert...)
Har druckit mycket vatten idag för att vara jag, lär nog inte kunna hålla
det varje dag. 1 ½ lit är jäkligt bra jobbat för att vara mig!
Jag får typ äta 1267 står det (verkar lite tycker jag...) så då har jag ju rent
krasst 90 kcal kvar att trycka i mig =)
Funderar starkt på att frossa i mig ett äpple... =)  ( gillar inte det så mycket men va fan, jag är hungrig!)
Brukar aldrig få gå o kissa så här mycket, snart dags igen by the way...
Och drar jag i mig ett äpple nu så lär jag få kissa ännu mer är det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0