Är sååå glad

Jag är så glad!
Äntligen har jag fått den fotografen jag vill ha på vårt bröllop.
Rohbert Lundkvist heter han och är en gammal vän!
Peter tyckte först att det kändes lite jobbigt eftersom han va fotograf
på mitt förra bröllop men "kom över" det.
Det kanske kan verka lite konstigt för vissa och jag kan förstå Peter
men jag har känt Rob i många år och vi har bott grannar i många år.
Dessutom har inte mitt ex haft någon som helst kontakt med honom efter skilsmässan.
 
Peter sa iaf ja och jag ringde Rob igår.
Han sa ja och min lycka va total!
Den erfarenhet jag har av hans korttagning är väldigt positiv.
Det va inte ett enda kort som va dåligt av 11 rullar han tog sist och då hade han en
"vanlig" kamera.
Nu har han givetvis en digital och gissa hur många bra kort vi kommer att få!
Det som känns absolut viktigast på min stora dag är korten och nu är det löst!
 
Tack Peter och tack Rohbert!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0