Vägning

Så kommer tjatet igen...
Är skitorolig för vägningen på fredag som vanligt...
Det känns bättre denna vecka iaf men man vet ju aldrig...
Jag skulle behöva en skjuts efter förra veckans "fadäs".
Jag vet att man kan hamna på platåer men för min motivations skull
så vore det bra om det va ett skapligt minus på vågen.
Mitt dröm är ju 1,2 så jag hamnar på 74,9 men det är ju knappast troligt.
Fast jag fattar inte hur vissa kan gå ner 1,5-2 kg per vecka?
Jag vill också kunna göra det!
Hur fasen ska man gör då?
Jag tänker inte äta pulver...

Kommentarer
Postat av: Katta

Oroa dig inte så mycket, vännen! Du kommer fixa det här galant! Du e superduktig å träningen ger ju faktiskt lite bättre muskler, å muskler väger oxå en hel del. Allt handlar inte om kilona på vågen, använd istället måttband å mät skillnaderna i cm på de ställen du siktar mest på =)

Jag håller på dig!!
Kramar

2013-03-06 @ 18:34:03
URL: http://qatta.blogspot.com
Postat av: Lena

Jag tycker verkligen att jag kämpar med träning och så, så jag hoppas det blir ett skapligt minus på fredag så jag håller motivationen uppe.
Tack vännen!

2013-03-06 @ 20:49:08
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0