Usch...

Jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag tror att det är stress.
Jag mår inte bra alltså.
Det enda som cirkulerar i huvudet just nu är bantning, vikt, vägning, varför
jag inte går ner, bröllop, allt som ska fixas.
Det värsta är att man kan ju inte styra sina tankar!
Jag kan inte säga att jag inte ska tänka på det eller det, det funkar inte så.
Känner mig helt slut i kroppen fast jag inte har gjort ett skit i helgen och tjutfärdig
så jag bara vill gråta.
 
Vet inte alls hur jag ska tackla det här...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Man kan faktiskt till ganska stor del styra sina tankar.. men det kräver en del jobb. En variant är att när du tänker i banor som du inte vill tänka i, så nyper du dig själv i armen. Och sen får man aktivt tänka på andra saker, så när du börjar tänka på saker du inte vill tänka så ska du aktivt välja att tänka på vädret eller nått annat kul istället. Tillslut kommer det hjälpa. Det krävs jobb, men till stor del funkar det att styra själv.

2013-03-25 @ 10:49:57
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: alexandra

tycker du har är skit duktig, du har ju gått ner massor i vikt. njut nu isället av att du ska gifta dig. kram

2013-03-26 @ 08:30:06
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Lena

Tack, just nu så försöker jag bara att det ska liksom rulla på. Det vänder väl.

2013-03-29 @ 14:14:19
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0