Shopping

I onsdags förra veckan så träffade jag Jocke på stan och fikade lite.
Det va väldigt trevligt och jag saknar honom jättemycket.
Han kommer inte och sover över så ofta nu för tiden men det är inget
konstigt egentligen, han är ju 18 år nu...
Mamma-hjärtat sved lite när vi sa hej då och jag tappade lusten totalt för att gå en shoppingsväng.
Dock innan vi satte oss och fikade va vi inne på Hemtex och jag utnyttjade min Wrapp.
 
250x140 och lila!
Den hade kostat 199:- men dom hade sänkt pris just då till 99:- och
när jag sen drog av Wrappen blev det 49:-, som hittat!
Tanken va först att ha den på bröllopet men vi får väl se.
Hittade även fina kökshanddukar som jag offrade på mig.
 
49:- för 2 st, inte jättebilligt men dom va fina.
 
Precis innan jag åkte hem så gick jag till Evakorsetten.
Dom är de bästa på underkläder.
Jag frågade om axelbandslösa b-h och dom kostar...
Uppåt 700:- lär jag få lägga.
Men jag undrar hur fasen jag ska komma i dom och hur fasen dom ska
kunna hålla uppe mina tuttar???
Ska bli väldigt intressant och prova sen...
Frågade även om bikini och hon sa att jag lär komma in i mitten av april isf.
Va fan!!!
Jag är inte dum i huvudet så hur jag tänkte när jag tänkte att jag skulle gå och
prova när jag har gått ner allt i vikt vet jag inte...
Det finns ju liksom inga kvar i typ juni-juli!!!
Så om ca 1 månad lär jag trippa ner dit och prova vare sig jag vill eller inte.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Om en axelbandslös bh klarar av att håla uppe mina tuttar, klarar de av att hålla upp dina! ;)

2013-03-14 @ 06:43:39
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0