Shopping

Va iväg i fredags och shoppade lite.
Va på Ikea och köpte ny toalettborste, vår hade gått sönder.
 
 
Peter hade fått en Wrapp av mig på Lindex så dit gick vi också.
 
Dessa blev alltså gratis.
 
Sprang in på HM.
 
 
Nagellacken 39,50/st och duschcremen 19,50 men tjejen i kassan gjorde
nåt galet så det blev 80:- istället för 100:-.
Inte gjorde det mig nåt =)
 
Sen hade Peter en Wrapp på 25:- på Hemtex så vi smet in där med.
 
Köpte ju dessa 2 förra veckan och nu köpte jag ett 2-pack till.
 
Dom hade rea på kappor så jag köpte den här för typ 103:-
Vi ska måla om inne på "kontoret" och vi hade tänkt oss typ åt Cappuccino-hållet
så då tror jag att den här kan passa skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0