Ner på stan

Idag ska jag ner på stan och hämta såsprov och tårtprov från det första matstället.
Vi har redan bestämt att inte ta maten därifrån men dom kan fasen göra såsen iaf.
Däremot tårtan har vi inte ratat totalt än.
Tänkte passa på att träffa min store son också.
Har sett honom typ 1 dag sedan 13 januari... =(
Men imorse messade han att han hade ont på ett ställe så vi ska höras
under dagen så får vi se om han kan.
Dels hoppas jag naturligtvis att han inte fortsätter att ha ont och dels vill jag
ju träffa honom och krama på honom lite.
Kommer i vilket sätt att ta mig en liten runda när jag väl är nere, är ju det så sällan.
Blir nog iaf en tripp till New Yorker, Kappahl, Lindex, HM och Eva-koresetten kanske,
jag får väl se hur mycket jag hinner.
(Blir säkert fler ställe om jag känner mig själv rätt)
Måste ju till Eva-korsetten o kolla om det har kommit bikini och hur länge man vågar vänta.
Har inte ens vågat prova min här hemma men skulle tro att iaf byxorna är för stora.
Är bra sugen på att prova lite vanliga byxor också.
Hade ju tydligen bra pris på Kappahl, typ 199:-.
Och dom senaste gångerna jag har varit på New Yorker så har dom haft för 99:-,
då kan man ju unna sig tycker jag.
 
Bilden är tagen igår efter min PW.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0