Nån som har en aning?

Nåt jag verkligen behöver köpa är snygga linnen (inte vanliga utan lite "finare" som man kan ha
när man ska vara fin) och nånting att skyla sig med när man går till stranden.
 
Den här brukat jag ha när jag går till stranden men för det första är den för stor och
för det andra så är den inte vacker...
Var kan man hitta nån annan ny och snyggare?
 
Tyvärr så har jag inga bra kort på de gamla linnena jag har eftersom jag alltid undviker
att vara med på helkroppsbild men ni förstår vad jag menar.
 
Jag måste verkligen ha dessa 2 plagg så alla tips är välkomna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

När vi är i Egypten så har jag ett par strandklänningar med mig som jag har till och från stranden och när vi äter lunch. Snygga linnen borde ju finnas lite överallt nu när det är fullt med vår/sommarkläder i butikerna.

2013-03-19 @ 21:04:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0