Krya på dig-present

När jag låg sjuk i veckan så skickade Peter en Wrapp på Em till mig.
Åkte vägen förbi redan i fredags och fick med mig en godisskål hem.
Min förra gick sönder för många år sedan och jag har velat haft en ny sedan dess
och nu hittade jag en jättefin så den fick det bli!
 
 
 
Åkte senare på fredagen och passade på att köpa lösgodis när dom hade för 4,90/hg.
Va naturligtvis smart och köpte för det första "hårt" godis så det kan hålla sig länge +
att jag köpte en sort som jag vet att jag kan låta bli!
Smart va?
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Riktigt smart! Och skålen är jättefin! Godiset med haha.. :)

2013-03-17 @ 20:19:59
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0