Godis

Igår vräkte jag i mig godis...
Jag har hela tiden sagt att jag ska göra det på påskafton och det gjorde jag.
Nu gäller det att jag håller min andra del av mitt avtal också, inget godis fram till sommaren.
Hoppas jag är tillräckligt motiverad för att lägga i en till växel nu och köra järnet!
Jag är rätt trött på att stå still på väågen varje vecka men sanningen är väl att den
enda som kan göra nåt åt det är jag själv...
Det enda problemet är väl att jag inte riktigt vet hur jag ska göra.
Även om jag sköter maten och tränar så går jag inte ner i vikt.
Jag orkar nog inte träna mycket mer och kan nog tyvärr inte äta mindre.
Nåja, nu kör vi på så får vi se om jag lyckas tappa nåt.
Kanske inte kan räkna med så mycket minus på fredag eftersom jag
har misskött mig så mycket redan men resten av veckan ska jag banne mig sköta mig!
 
Mot 70 kilo!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0