Fika och shopping

Igår träffade jag min vän Helene på stan.
Vi tog en liten shoppingrunda innan vi gick och tog oss en kopp te.
 
Hade 50:- rabatt på Kappahl så de hät kostade 30:-, bra skit.
Hoppas nu att jag kan ha denna modellen till bröllopet.
 
Resårfri trosa på Lindex, 79,50:-
Hoppas även dessa blir bra till bröllopet.
 
Om både strumpbyxorna och trosorna blir bra så är jag klar med
underklädesinhandlingen till bröllopet och det vore ju underbart!
 
Hittade även detta skärp på Lindex för 30:-
 
Jag hade 3 frågor till Helene angående bröllopet.
3 ganska tunga saker som behövde lösas.
Det verkar som att Helene kan hjälpa mig med alla 3 men hon skulle
först kolla upp allt innan hon ger sitt slutgiltiga svar.
Säger hon ja på alla så faller en sten från mitt hjärt kan jag lova!
 
Helene är guld värd som vän och har alltid varit!
Jag är ledsen att jag inte förvaltade vår relation ordentligt under
tiden jag skiljde mig och träffade Peter men det va väldigt rörigt en
lång tid då och nu har vi fått igång kontakten igen och jag vill aldrig släppa den!
Hon är snäll, jämt glad, hjälpsam, omtänksam, månar om alla och skulle aldrig
någonsin ens prata illa om nån allra mindre göra nån illa.
Desamma gäller hennes man.
Otroliga människor som jag önskar allt gott i livet!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, hoppas verkligen att allt löser sig vännen!

2013-03-28 @ 20:43:07
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Tack, jag med...

2013-03-29 @ 14:12:49
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0